ВСТУП

У 2015-2016 н.р. було проведено чотири засідання методичного об¢єднання. Свою роботу члени м/о проводили у напрямку вирішення таких проблемних питань:

1. Формування концепції національно-патріотичного виховання.

2. Удосконалення уроку як основної форми організації навчальної діяльності.

3. Створення умов і прищеплення інтересу до самоосвіти.

4. Допомога учням в успішній підготовці до здачі ЗНО.

Учні школи прийняли активну участь в Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».

Члени МО працювали над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів у сучасних умовах. З урахування рівня організації навчально–виховного процесу науково - методична робота здійснювалася за напрямками:

ü упровадження нових педагогічних технологій, нових форм і методів навчання, направлених на розвиток креативної особистості; забезпечення провідної ролі самостійності педагогів у підвищенні своєї кваліфікації, проблемно-діалогічного підходу, мотивації та розвитку їх творчого потенціалу;

ü впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів, розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей при вивчені математики;

ü методичне забезпечення впровадження наукового змісту шкільної освіти в умовах запровадження профільного навчання;

ü підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення математики шляхом залучення учнів до проведення уроків; участі в математичних тижнях, впорядкування матеріалу математичних газет, написання науково-дослідницьких робіт з математики при МАН, участі в конкурсах тощо;

ü організація системного підходу до роботи з обдарованими дітьми;

ü попередня підготовка (адаптація) учнів до зовнішнього незалежного тестування через тестові форми контролю;

ü створення математичних моделей реальних ситуацій і знаходження за їх допомогою розв’язання задачі.

У 2016-2017 н.р. методичне об¢єднання продовжить свою роботу і буде працювати над розв¢язанням таких проблемних питань:

1.Формування концепції національно-патріотичного виховання.

2. Розвиток критичного мислення на уроках математики.

3.Розвиток учнів з врахуванням вікових індивідуальних психологічних особливостей.

4. Допомога учням в успішній підготовці до здачі ЗНО.

У нових соціальних умовах докорінно змінюються і вимоги до вчителя. Сучасний учитель має володіти такими професійно-педагогічними і фаховими вміннями, які були б спрямовані не тільки на передачу знань, а й сприяли формуванню особистості учня як людини нового типу з гнучким нестандартним мисленням, зі стійкою внутрішньою мотивацією, з умінням самореалізації.

Методоб'єднання працюватиме над розв'язанням цих завдань у світлі проблемної теми школи:

1. Формування концепції національно-патріотичного виховання.

2. Використання інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховному процесі.

3. Формування морально-духовної особистості здатної успішно само реалізуватися в соціумі.

З метою посилення практичної спрямованості роботи методоб'єднання на засіданнях відбуватиметься обмін досвідом між учителями, продовжуватиметься взаємовідвідування уроків з подальшим обговоренням. У полі зору методоб'єднання буде опрацювання методичних вказівок і рекомендацій МОН України, управління освіти і науки Виноградівської РДА, обговорення новинок наукової і методичної літератури, інформацій про перспективний педагогічний досвід, упровадження нових педагогічних технологій.

Проблемне питання району

Використання ІКТ у навчально-виховному процесі як шлях рівного доступу усіх учасників навчально-виховного процесу до якісної освіти

У 2016-2017 н.р. м/о вчителів математики та інформатики працюватиме над проблемним питанням: «Підвищення якості навчально-виховного процесу в контексті концепції національно-патріотичного виховання шляхом впровадження інноваційних технологій навчання».

Виходячи з вищесказаного пріоритетними напрямами роботи м/о буде:

ü формувати в учнів ціннісне ставлення до суспільства, держави та до самого себе, відчуття своєї належності до України, усвідомлення єдності власної долі з долею своєї країни, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції;

ü виховання шанобливого ставлення до Збройних сил України, підготовка до оволодіння військовими професіями, мотивація учнів до військової служби;

ü впровадження інноваційних технологій навчання, активізація самостійної роботи школярів;

ü методичне забезпечення впровадження наукового змісту шкільної освіти в умовах запровадження профільного навчання;

ü підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення математики шляхом залучення учнів до проведення уроків; участі в математичних тижнях, впорядкування матеріалу математичних газет, написання науково-дослідницьких робіт з математики при МАН, участі в конкурсах тощо;

ü організація системного підходу до роботи з дітьми;

ü попередня підготовка (адаптація) учнів до зовнішнього незалежного тестування через тестові форми контролю;

ü створення математичних моделей реальних ситуацій і знаходження за їх допомогою розв’язання задачі.

ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО І МЕТОДИЧНОГО РІВНЯ ЧЛЕНІВ МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ

№ п/п Прізвище, ім¢я по батькові вчителя Проблемне питання
1. Лозюк Тетяна Федорівна Розвиток логічного мислення учнів.
2. Чейпеш Ганна Михайлівна Розвиток просторової уяви на уроках математики.
3. Тарнай Оксана Федорівна Лекційно-практичне викладання геометрії в 11 класі.
4. Молнар Світлана Михайлівна Розвиваюче навчання на уроках математики. Упровадження інноваційних методів навчання математики.
5. Чонка Сільвія Йосипівна Використання проектних технологій на уроках інформатики.
6. Гацько Оксана Михайлівна Інноваційні методи навчання на уроках інформатики.

РОБОТА З ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКІВЦЯМИ

МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ

№ п/п Зміст роботи Дата Відповід.
1. Методика та особливості тематичного планування. Надати допомогу щодо складання календарних планів Чонка С.Й., Гацько О.М. вересень Лозюк Т.Ф.
2. Опрацювання наказу по школі «Про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі». вересень Лозюк Т.Ф.
3. Вивчення методичних рекомендацій до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної середньої освіти» та рекомендації, що містяться у листі Міністерства від 01.06.2012 року № 1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін». вересень Лозюк Т.Ф.
4. Відвідування уроків з метою надати методичні рекомендації щодо викладання предмету. Протягом року Лозюк Т.Ф.
5. Круглий стіл з обміну досвідом роботи по темі «Проведення нетрадиційних уроків». Березень Члени м/о
6. Обговорення результатів роботи молодого вчителя над науково-методичною проблемою. Травень Члени м/о

ЗМІЦНЕННЯ НАВЧАЛЬНО- МАТЕРІАЛЬНОЇ БАЗИ

№ п/п Прізвище, ім¢я по батькові вчителя Що планується зробити протягом року
1. Лозюк Тетяна Федорівна Поповнення методичної бази кабінету літературою та олімпіад ними завданнями, книгами із ЗНО. Поповнити навчально-матеріальну базу електронними носіями.
2. Чейпеш Ганна Михайлівна Поповнення тематичних папок матеріалами
3. Тарнай Оксана Федорівна Виготовлення геометричних фігур. Придбати таблиці з тригонометричними функціями
4. Молнар Світлана Михайлівна Поновлення стендів. Поповнення роздаткового матеріалу . Укомплектувати аптечку відповідно до вимог
5. Чонка Сільвія Йосипівна Поповнення методичної бази кабінету літературою та тематичними папками.
6. Гацько Оксана Михайлівна Поповнення методичної бази кабінету тематичними папками.

ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ, ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ

№ п/п Зміст роботи Термін виконання Відповідальні
1. Здійснювати впровадження нових технологій та активних форм навчання. Протягом року Вчителі математики
2. Підготовка учнів до шкільної олімпіади. Вересень-жовтень Вчителі математики та інформатики
3. Формування команди на другий тур олімпіади. До листопада Чейпеш Г.М.
4. Розробити систему творчих завдань з певних розділів математики та інформатики. Протягом року Чейпеш Г.М. Тарнай .О.Ф. Гацько О.М.
5. Продовжувати працювати над методикою проведення нестандартних уроків. Протягом року Вчителі математики
6. Для підвищення ефективності уроку використовувати ігрові елементи та ІКТ при вивченні окремих тем та розділів. Протягом року Вчителі математики та інформатики

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

І засідання

Тема. Напрямки роботи на 2016-2017 н.р.
№ п/п Зміст роботи Термін виконання Відповід.
1. Аналіз роботи м/о за минулий рік, планування роботи м/о на поточний навчальний рік. 06.09 Голова м/о
2. Аналіз навчальних програм, підручників на 2016-2017 н.р. Члени м/о
3. Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році.
4. Затвердження індивідуальних тем самоосвіти вчителів. Члени м/о
5. Затвердження матеріалів шкільної олімпіади з математики та інформатики. Члени м/о
6. Складання графіка відкритих уроків вчителів. Члени м/о
7. Організація роботи з молодими вчителями. Члени м/о
8. Вивчення Положення про атестацію педагогічних працівників. Члени м/о

ІІ засідання

Тема. Проблеми наступності у викладанні математики між початковою школою та 5 класом. Шляхи розв’язання.

№ п/п Зміст роботи Термін виконання Відповід.
1. Підготовка і проведення методичної наради спільно з учителями початкової школи з питання наступності в навчанні між початковою і основною школами. Листопад Члени м/о, вчителі початкових класів
2. Доповідь по темі «Проведення аналізу контрольної роботи» Листопад Лозюк Т.Ф.
3. Відкритий урок в 5 класі. Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами. Листопад Молнар С.М.
4. Підсумки І і ІІ етапів олімпіади Грудень Члени м/о
5. Огляд новинок методичної літератури, періодичної преси. Грудень Керівник м/о

ІІІ засідання

Тема. Розвиток логічного мислення на уроках математики.

№ п/п Зміст роботи Термін виконання Відповід.
1. Відкритий урок в 9 класі. Геометричні перетворення Лютий Лозюк Т.Ф.
2. Організація повторення навчального матеріалу. Лютий Лозюк Т.Ф.
3. Доповідь по темі засідання. Лютий Тарнай О.Ф.
4. Підготовка до проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» Лютий Члени м/о
5. Звіт вчителя, що атестується Березень Молнар С.М.
6. Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ДПА Березень Члени м/о

ІV засідання

Тема. Контроль знань.

№ п/п Зміст роботи Термін виконання Відповід.
1. Моніторинговий аналіз річних контрольних робіт. Травень Лозюк Т.Ф.
2. Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. Травень Члени м/о
3. Підсумки конкурсу «Кенгуру». Травень Лозюк Т.Ф.
4. Про підготовку до ДПА Травень Лозюк Т.Ф.
5. Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ЗНО. Травень Члени м/о
Кiлькiсть переглядiв: 3039

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.