ВСТУП
У 2015-2016 н.р. було проведено чотири засідання методичного об¢єднання. Свою роботу члени м/о проводили у напрямку вирішення таких проблемних питань:
1. Формування концепції національно-патріотичного виховання.
2. Удосконалення уроку як основної форми організації навчальної діяльності.
3. Створення умов і прищеплення інтересу до самоосвіти.
4. Допомога учням в успішній підготовці до здачі ЗНО.
Учні школи прийняли активну участь в Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».
Члени МО працювали над вирішенням першочергових завдань навчання та виховання учнів у сучасних умовах. З урахування рівня організації навчально–виховного процесу науково - методична робота здійснювалася за напрямками:
ü упровадження нових педагогічних технологій, нових форм і методів навчання, направлених на розвиток креативної особистості; забезпечення провідної ролі самостійності педагогів у підвищенні своєї кваліфікації, проблемно-діалогічного підходу, мотивації та розвитку їх творчого потенціалу;
ü впровадження інформаційних технологій, активізація самостійної роботи школярів, розвиток інноваційного потенціалу інтелектуально обдарованих дітей при вивчені математики;
ü методичне забезпечення впровадження наукового змісту шкільної освіти в умовах запровадження профільного навчання;
ü підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення математики шляхом залучення учнів до проведення уроків; участі в математичних тижнях, впорядкування матеріалу математичних газет, написання науково-дослідницьких робіт з математики при МАН, участі в конкурсах тощо;
ü організація системного підходу до роботи з обдарованими дітьми;
ü попередня підготовка (адаптація) учнів до зовнішнього незалежного тестування через тестові форми контролю;
ü створення математичних моделей реальних ситуацій і знаходження за їх допомогою розв’язання задачі.
У 2016-2017 н.р. методичне об¢єднання продовжить свою роботу і буде працювати над розв¢язанням таких проблемних питань:
1.Формування концепції національно-патріотичного виховання.
2. Розвиток критичного мислення на уроках математики.
3.Розвиток учнів з врахуванням вікових індивідуальних психологічних особливостей.
4. Допомога учням в успішній підготовці до здачі ЗНО.
У нових соціальних умовах докорінно змінюються і вимоги до вчителя. Сучасний учитель має володіти такими професійно-педагогічними і фаховими вміннями, які були б спрямовані не тільки на передачу знань, а й сприяли формуванню особистості учня як людини нового типу з гнучким нестандартним мисленням, зі стійкою внутрішньою мотивацією, з умінням самореалізації.
Методоб'єднання працюватиме над розв'язанням цих завдань у світлі проблемної теми школи:
1. Формування концепції національно-патріотичного виховання.
2. Використання інноваційних педагогічних технологій в навчально-виховному процесі.
3. Формування морально-духовної особистості здатної успішно само реалізуватися в соціумі.
З метою посилення практичної спрямованості роботи методоб'єднання на засіданнях відбуватиметься обмін досвідом між учителями, продовжуватиметься взаємовідвідування уроків з подальшим обговоренням. У полі зору методоб'єднання буде опрацювання методичних вказівок і рекомендацій МОН України, управління освіти і науки Виноградівської РДА, обговорення новинок наукової і методичної літератури, інформацій про перспективний педагогічний досвід, упровадження нових педагогічних технологій.
Проблемне питання району
Використання ІКТ у навчально-виховному процесі як шлях рівного доступу усіх учасників навчально-виховного процесу до якісної освіти
У 2016-2017 н.р. м/о вчителів математики та інформатики працюватиме над проблемним питанням: «Підвищення якості навчально-виховного процесу в контексті концепції національно-патріотичного виховання шляхом впровадження інноваційних технологій навчання».
Виходячи з вищесказаного пріоритетними напрямами роботи м/о буде:
ü формувати в учнів ціннісне ставлення до суспільства, держави та до самого себе, відчуття своєї належності до України, усвідомлення єдності власної долі з долею своєї країни, активної за формою та моральної за змістом життєвої позиції;
ü виховання шанобливого ставлення до Збройних сил України, підготовка до оволодіння військовими професіями, мотивація учнів до військової служби;
ü впровадження інноваційних технологій навчання, активізація самостійної роботи школярів;
ü методичне забезпечення впровадження наукового змісту шкільної освіти в умовах запровадження профільного навчання;
ü підвищення пізнавального інтересу учнів до вивчення математики шляхом залучення учнів до проведення уроків; участі в математичних тижнях, впорядкування матеріалу математичних газет, написання науково-дослідницьких робіт з математики при МАН, участі в конкурсах тощо;
ü організація системного підходу до роботи з дітьми;
ü попередня підготовка (адаптація) учнів до зовнішнього незалежного тестування через тестові форми контролю;
ü створення математичних моделей реальних ситуацій і знаходження за їх допомогою розв’язання задачі.
ПІДВИЩЕННЯ ФАХОВОГО І МЕТОДИЧНОГО РІВНЯ ЧЛЕНІВ МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ
№ п/п | Прізвище, ім¢я по батькові вчителя | Проблемне питання |
1. | Лозюк Тетяна Федорівна | Розвиток логічного мислення учнів. |
2. | Чейпеш Ганна Михайлівна | Розвиток просторової уяви на уроках математики. |
3. | Тарнай Оксана Федорівна | Лекційно-практичне викладання геометрії в 11 класі. |
4. | Молнар Світлана Михайлівна | Розвиваюче навчання на уроках математики. Упровадження інноваційних методів навчання математики. |
5. | Чонка Сільвія Йосипівна | Використання проектних технологій на уроках інформатики. |
6. | Гацько Оксана Михайлівна | Інноваційні методи навчання на уроках інформатики. |
РОБОТА З ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКІВЦЯМИ
МЕТОДОБ'ЄДНАННЯ
№ п/п | Зміст роботи | Дата | Відповід. |
1. | Методика та особливості тематичного планування. Надати допомогу щодо складання календарних планів Чонка С.Й., Гацько О.М. | вересень | Лозюк Т.Ф. |
2. | Опрацювання наказу по школі «Про дотримання єдиного орфографічного режиму в школі». | вересень | Лозюк Т.Ф. |
3. | Вивчення методичних рекомендацій до Постанови Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 року № 1392 «Про затвердження Державного стандарту базової і повної середньої освіти» та рекомендації, що містяться у листі Міністерства від 01.06.2012 року № 1/9-426 «Щодо інструктивно-методичних рекомендацій із базових дисциплін». | вересень | Лозюк Т.Ф. |
4. | Відвідування уроків з метою надати методичні рекомендації щодо викладання предмету. | Протягом року | Лозюк Т.Ф. |
5. | Круглий стіл з обміну досвідом роботи по темі «Проведення нетрадиційних уроків». | Березень | Члени м/о |
6. | Обговорення результатів роботи молодого вчителя над науково-методичною проблемою. | Травень | Члени м/о |
ЗМІЦНЕННЯ НАВЧАЛЬНО- МАТЕРІАЛЬНОЇ БАЗИ
№ п/п | Прізвище, ім¢я по батькові вчителя | Що планується зробити протягом року |
1. | Лозюк Тетяна Федорівна | Поповнення методичної бази кабінету літературою та олімпіад ними завданнями, книгами із ЗНО. Поповнити навчально-матеріальну базу електронними носіями. |
2. | Чейпеш Ганна Михайлівна | Поповнення тематичних папок матеріалами |
3. | Тарнай Оксана Федорівна | Виготовлення геометричних фігур. Придбати таблиці з тригонометричними функціями |
4. | Молнар Світлана Михайлівна | Поновлення стендів. Поповнення роздаткового матеріалу . Укомплектувати аптечку відповідно до вимог |
5. | Чонка Сільвія Йосипівна | Поповнення методичної бази кабінету літературою та тематичними папками. |
6. | Гацько Оксана Михайлівна | Поповнення методичної бази кабінету тематичними папками. |
ВИВЧЕННЯ РІВНЯ ВИХОВАНОСТІ, ЗНАНЬ, УМІНЬ І НАВИЧОК УЧНІВ
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповідальні |
1. | Здійснювати впровадження нових технологій та активних форм навчання. | Протягом року | Вчителі математики |
2. | Підготовка учнів до шкільної олімпіади. | Вересень-жовтень | Вчителі математики та інформатики |
3. | Формування команди на другий тур олімпіади. | До листопада | Чейпеш Г.М. |
4. | Розробити систему творчих завдань з певних розділів математики та інформатики. | Протягом року | Чейпеш Г.М. Тарнай .О.Ф. Гацько О.М. |
5. | Продовжувати працювати над методикою проведення нестандартних уроків. | Протягом року | Вчителі математики |
6. | Для підвищення ефективності уроку використовувати ігрові елементи та ІКТ при вивченні окремих тем та розділів. | Протягом року | Вчителі математики та інформатики |
ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ
І засідання
Тема. Напрямки роботи на 2016-2017 н.р.
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповід. |
1. | Аналіз роботи м/о за минулий рік, планування роботи м/о на поточний навчальний рік. | 06.09 | Голова м/о |
2. | Аналіз навчальних програм, підручників на 2016-2017 н.р. | Члени м/о | |
3. | Готовність предметних кабінетів до роботи в новому навчальному році. | ||
4. | Затвердження індивідуальних тем самоосвіти вчителів. | Члени м/о | |
5. | Затвердження матеріалів шкільної олімпіади з математики та інформатики. | Члени м/о | |
6. | Складання графіка відкритих уроків вчителів. | Члени м/о | |
7. | Організація роботи з молодими вчителями. | Члени м/о | |
8. | Вивчення Положення про атестацію педагогічних працівників. | Члени м/о |
ІІ засідання
Тема. Проблеми наступності у викладанні математики між початковою школою та 5 класом. Шляхи розв’язання.
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповід. |
1. | Підготовка і проведення методичної наради спільно з учителями початкової школи з питання наступності в навчанні між початковою і основною школами. | Листопад | Члени м/о, вчителі початкових класів |
2. | Доповідь по темі «Проведення аналізу контрольної роботи» | Листопад | Лозюк Т.Ф. |
3. | Відкритий урок в 5 класі. Розв’язування вправ на всі дії з натуральними числами. | Листопад | Молнар С.М. |
4. | Підсумки І і ІІ етапів олімпіади | Грудень | Члени м/о |
5. | Огляд новинок методичної літератури, періодичної преси. | Грудень | Керівник м/о |
ІІІ засідання
Тема. Розвиток логічного мислення на уроках математики.
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповід. |
1. | Відкритий урок в 9 класі. Геометричні перетворення | Лютий | Лозюк Т.Ф. |
2. | Організація повторення навчального матеріалу. | Лютий | Лозюк Т.Ф. |
3. | Доповідь по темі засідання. | Лютий | Тарнай О.Ф. |
4. | Підготовка до проведення Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру» | Лютий | Члени м/о |
5. | Звіт вчителя, що атестується | Березень | Молнар С.М. |
6. | Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ДПА | Березень | Члени м/о |
ІV засідання
Тема. Контроль знань.
№ п/п | Зміст роботи | Термін виконання | Відповід. |
1. | Моніторинговий аналіз річних контрольних робіт. | Травень | Лозюк Т.Ф. |
2. | Звіти вчителів про самоосвітню діяльність. | Травень | Члени м/о |
3. | Підсумки конкурсу «Кенгуру». | Травень | Лозюк Т.Ф. |
4. | Про підготовку до ДПА | Травень | Лозюк Т.Ф. |
5. | Опрацювання нормативних матеріалів про підготовку та проведення ЗНО. | Травень | Члени м/о |
Коментарi